Raporty z serii: LifeStyle Marketing

Raporty z serii: LifeStyle Marketing

pexels photo 2316084

Wielu naszych klientów mówiło nam, że szukają prawdziwej, autentycznej wiedzy o swoich klientach. Że klienci czy konsumenci to przecież żywi, czujący ludzie. Dlatego stworzyliśmy serię raportów o stylach życia.

Wiedza o stylach życia pozwala dokładniej i bardziej autentycznie pracować z grupami docelowymi w wielu obszarach marketingu – od strategii do komunikacji. Style życia rozumiemy jako złożone wzory zachowań, które – w praktyce marketingowej – decydują o zakupach. Styl życia ma każdy (nawet, jeśli twierdzi, że nie ma żadnego) i trudno jest sprzedać komuś coś, co do tego stylu życia nie należy.

To właśnie styl życia tworzy przestrzeń dla większości marek i produktów.

Dostępne raporty

lifestyle marketing strachosfera
lifestyle marketing zycie na akord
lifestyle marketing domatorzy
lifestyle marketing czujni konsumenci
lifestyle marketing zaangazowani
lifestyle marketing zakorzenianie

Marketing oparty na stylach życia umożliwia lepsze dopasowanie produktów, przekazów i treści, łatwiejszą konstrukcję person, łatwiejszy marketing w ogóle i szereg innych korzyści w relacji klienta z marką. Sukces organizacji jest bezpośrednio związany z poziomem, na jaki marka, produkt, strategia i komunikacja odzwierciedlają styl życia grupy docelowej.

Każdy raport zawiera

Innowacja w podejściu marketingowym – system potrzeb wg. Marshalla Rosenberga

  • Ponad 100 potrzeb
  • Skupionych w 7 gupach
  • Brak hierarchii potrzeb (zgodnie z najnowszą wiedzą psychologiczną, kulturową i marketingową)
  • Rola emocji w odpowiedzi na poziom zaspokojenia potrzeb
  • Przełożenie na sukces marketingowy

Efekty

  • Przewaga wynika z autentyczności i głębokiego zrozumienia klientów.
  • Uwaga poświęcona bardziej złożonym zwyczajom i potrzebom klientów po prostu procentuje.

Redakcja SmartRaporty

Website: