Raporty syndykatowe

Raporty syndykatowe

4

Raporty syndykatowe (ang. syndicated reports) dostępne na tej stronie to gotowe, dostępne od ręki raporty eksperckie skierowane do biznesu, marketingu, konsultantów i agencji. Podczas gdy badania ad hoc realizujemy na indywidualne zamówienie, raporty syndykatowe są przygotowywane z myślą o szerokim rynku i często dotyczą aktualnych tematów, znaczących przemian lub obszarów o dużym potencjale biznesowym.

Tworzymy je na podstawie wieloletniego doświadczenia i danych z wielu źródeł: badań ilościowych, jakościowych, netograficznych, etnograficznych i kulturoznawczych.

Dostępne serie raportów:

Lifestyle marketing
Przyszłość to 50+
Marketing pokoleń

Zalety raportów syndykatowych

  • Standaryzacja: metodologia, pytania i sposób prezentacji danych są takie same dla wszystkich odbiorców.
  • Dostępność: mogą być kupowane przez wiele firm (nie są zamawiane na wyłączność).
  • Efektywność kosztowa: ponieważ koszty przygotowania raportu są dzielone między wielu klientów, cena jednostkowa jest niższa, niż w przypadku badań indywidualnych.
  • Cykliczność: najczęściej są publikowane w seriach tematycznych lub powracających etapach czasowych.
  • Zakres tematyczny: dotyczą zachowań konsumenckich, udziałów rynkowych, świadomości marek, trendów zakupowych, mediów, itp.
  • Jakość: doświadczenie autorów, badających rynek od kilkudziesięciu, świeżość podejścia dzięki ujęciu kulturoznawczemu, rzetelne dane ilościowe i jakościowe od najlepszych instytutów badawczych.
chcesz porozmawiac

Redakcja SmartRaporty

Website: