Raporty z serii: Przyszłość to 50+

Raporty z serii: Przyszłość to 50+

Raporty serii Przyszlosc to 50 plus3

Marketerzy dostrzegają potencjał Pokolenia Zet i Millenialsów. Młodość i energia pozostają atrakcyjne, ale rynek to nie tylko najmłodsi konsumenci. Podobnie jak w innych krajach europejskich, w Polsce zachodzą głębokie zmiany demograficzne, które zmieniają strukturę rynku. Związane jest to ze strukturą wiekową polskiego społeczeństwa: po raz pierwszy w historii konsumentów dojrzałych (50+) jest więcej, niż młodszych i najmłodszych. Po raz pierwszy nie ma też mowy o następstwie pokoleń, a to ma znaczące konsekwencje dla rynku. To nie tylko zmiana społeczna – to także ogromna szansa biznesowa.

Konsumenci 50+ są potężną siłą na rynku

Raporty z serii „Przyszłość to 50+” odsłaniają potencjał rosnącej grupy konsumentów w wieku 50 lat i więcej. To osoby aktywne, zamożne i świadome swoich wyborów. Dorastali w czasach stabilizacji, dobrobytu i rozwoju – co ukształtowało ich unikalne nawyki konsumenckie, styl życia i potrzeby.

50+ to ani seniorzy, ani silversi. Są jak Millennialsi z grubym portfelem, jak Zetki z fantazją, dystansem do siebie i poczuciem humoru. Dzięki raportom:

  • Zrozumiesz, jak komunikować się z konsumentami 50+, 60+ i 70+
  • Odkryjesz insighty, które pomogą tworzyć skuteczne strategie marketingowe
  • Dowiesz się, jakie produkty i usługi są dla nich naprawdę istotne
  • Porzucisz stereotypy i zaczniesz projektować ofertę dopasowaną do ich sposobu życia

Polecane raporty z serii

Wszystkie dostępne raporty i usługi z serii: zobacz w Sklepie.

Proponujemy nowe podejście do grupy 50+

Raport wnosi wiedzę użyteczną w obszarach rozszerzenia targetu, uzupełnienia oferty o produkty i usługi adekwatne dla grupy 50+ czy tworzenia trafniejszej komunikacji marketingowej.

Grupa 50+ nie jest jednorodna, dlatego przekazujemy dane i informacje o konsumentach 50+, a także o podgrupach tej licznej grupy docelowej. Porównujemy ich do populacji Polski ogółem.

Jeśli tworzysz ofertę dla 50+: produkty, usługi lub marki...

Dostarczamy wiedzy o potrzebach, zwyczajach i oczekiwaniach, przez co usprawniamy proces innowacji i budowania oferty. Dzięki raportom zyskasz wiedzę, jak wyróżnić się wśród konkurencyjnych propozycji dla targetu 50+.

Jeśli tworzysz komunikację, plany mediowe, kreację w dowolnym medium i kanale….

Zarysowujemy obszary, kanały mediowe i adekwatny content komunikacji, aby została ona odebrana przez grupę celową 50+ jako odpowiednia dla nich zwiększając tym samym szansę na zakup produktu czy usługi

Jeśli tworzysz strategie, pracujesz przy obsłudze klienta lub planujesz przyszłość sprzedaży…

Pomożemy zobaczyć liczebność i zasobność grup w ramach kohorty 50+ i p przełożyć dane na rozwój kategorii i marek.

Odkryj potencjał konsumentów, którzy mają czas, środki i chęć, by wybierać świadomie

Opracowanie bazuje na największych próbach badawczych w Polsce i prezentuje wyniki dla całej grupy 50+, z podziałem na trzy segmenty wiekowe. To nie tylko dane – to inspiracja do tworzenia startegii i komunikacji, które trafiają w sedno oraz do jeszcze doskonalszej obsługi klienta.


Dodatkowo dostępne sklepie:

Redakcja SmartRaporty

Website: