Wielu naszych klientów mówiło nam, że szukają prawdziwej, autentycznej wiedzy o swoich klientach. Że klienci czy konsumenci to przecież żywi, czujący ludzie. Dlatego stworzyliśmy serię raportów o stylach życia.
Wiedza o stylach życia pozwala dokładniej i bardziej autentycznie pracować z grupami docelowymi w wielu obszarach marketingu – od strategii do komunikacji. Style życia rozumiemy jako złożone wzory zachowań, które – w praktyce marketingowej – decydują o zakupach. Styl życia ma każdy (nawet, jeśli twierdzi, że nie ma żadnego) i trudno jest sprzedać komuś coś, co do tego stylu życia nie należy.
To właśnie styl życia tworzy przestrzeń dla większości marek i produktów.
Dostępne raporty






Marketing oparty na stylach życia umożliwia lepsze dopasowanie produktów, przekazów i treści, łatwiejszą konstrukcję person, łatwiejszy marketing w ogóle i szereg innych korzyści w relacji klienta z marką. Sukces organizacji jest bezpośrednio związany z poziomem, na jaki marka, produkt, strategia i komunikacja odzwierciedlają styl życia grupy docelowej.
Każdy raport zawiera
Innowacja w podejściu marketingowym – system potrzeb wg. Marshalla Rosenberga
- Ponad 100 potrzeb
- Skupionych w 7 gupach
- Brak hierarchii potrzeb (zgodnie z najnowszą wiedzą psychologiczną, kulturową i marketingową)
- Rola emocji w odpowiedzi na poziom zaspokojenia potrzeb
- Przełożenie na sukces marketingowy
Efekty
- Przewaga wynika z autentyczności i głębokiego zrozumienia klientów.
- Uwaga poświęcona bardziej złożonym zwyczajom i potrzebom klientów po prostu procentuje.
