Raporty syndykatowe (ang. syndicated reports) dostępne na tej stronie to gotowe, dostępne od ręki raporty eksperckie skierowane do biznesu, marketingu, konsultantów i agencji. Podczas gdy badania ad hoc realizujemy na indywidualne zamówienie, raporty syndykatowe są przygotowywane z myślą o szerokim rynku i często dotyczą aktualnych tematów, znaczących przemian lub obszarów o dużym potencjale biznesowym.
Tworzymy je na podstawie wieloletniego doświadczenia i danych z wielu źródeł: badań ilościowych, jakościowych, netograficznych, etnograficznych i kulturoznawczych.
Dostępne serie raportów:
Zalety raportów syndykatowych
- Standaryzacja: metodologia, pytania i sposób prezentacji danych są takie same dla wszystkich odbiorców.
- Dostępność: mogą być kupowane przez wiele firm (nie są zamawiane na wyłączność).
- Efektywność kosztowa: ponieważ koszty przygotowania raportu są dzielone między wielu klientów, cena jednostkowa jest niższa, niż w przypadku badań indywidualnych.
- Cykliczność: najczęściej są publikowane w seriach tematycznych lub powracających etapach czasowych.
- Zakres tematyczny: dotyczą zachowań konsumenckich, udziałów rynkowych, świadomości marek, trendów zakupowych, mediów, itp.
- Jakość: doświadczenie autorów, badających rynek od kilkudziesięciu, świeżość podejścia dzięki ujęciu kulturoznawczemu, rzetelne dane ilościowe i jakościowe od najlepszych instytutów badawczych.




