Sylwester Kućmierowski
Prezes Adres:Media
Od 30 lat związany z obsługą klienta, także w aspektach przed i około sprzedażowych. Autor podręczników i książek. Skuteczny menedżer, członek zarządów i zespołów zarządczych, prokurent w dużych firmach i korporacjach miedzynarodowych odpowiadający za organizację sprzedaży, współpracę z klientem indywidualnym i instytucjonalnym. Entuzjasta nowatorskich sposobów edukacji biznesowej oraz zwolennik wspierania biznesu poprzez rywalizację.


Anna Romaniuk
Partner Adres:Media
Badacz z niemal trzydziestoletnim doświadczeniem w badaniu mediów. Pierwsze szlify zdobywała w GfK Polonia, współpracując z Elżbietą Gorajewską przy tworzeniu pierwszego w Polsce badania konsumpcji mediów obejmującego nowo powstające komercyjne stacje radiowe i telewizyjne. Kontynuowała karierę w SMG/KRC (obecnie Kantar Polska), rozwijając badania audytorium radia. Przez wiele lat prowadziła także projekt dedykowany szerokim aspektom korzystania z internetu: Net Track. Menedżer z wieloletnim doświadczeniem, odpowiadająca przede wszystkim za procesy związane z realizacją projektu, współpracę z klientami (zarówno z grupy nadawców jak rynku reklamy) oraz obszar organizacji sprzedaży.
Maja Kurzelewska
Dyrektor ds. Rozwoju Biznesu
Ekspertka z wieloletnim doświadczeniem w obszarze business intelligence, zwłaszcza w projektach integrujących dane z różnych źródeł. W ostatnich latach skoncentrowana na pomiarach konsumpcji mediów oraz rozwijaniu kompetencji analitycznych i badawczych w projektach jednoźródłowych. Swoją karierę zawodową budowała zarówno w największych korporacjach badawczych w Polsce, takich jak GfK i Millward Brown, jak i w mniejszych, niezależnych agencjach, gdzie realizowała ambitne i samodzielne projekty badawcze. Pracowała w Krajowym Instytucie Mediów, gdzie zarządzała projektem jednoźródłowego pomiaru użytkowników telewizji, radia i internetu, a także badaniami słuchalności radia i oglądalności telewizji lokalnych.


Agnieszka Becler
Strateg, trenerka, facylitatorka
Doświadczona organizatorka, menadżerka projektów, konsultantka. Była dziennikarka (Polskie Radio) i copywriterka (Ammirati Puris Lintas). Pracowała m. in. dla Polkomtela, Unilevera (Rama, Lipton, Signal, Axe), TVP, Telekomunikacji Polskiej (Orange), Sage/ Symfonia, Matrix.pl, Raiffeisena, Samsunga czy Warty. Przez wiele lat związana także z mediami cyfrowymi i projektami ICT, zarówno w środowisku korporacyjnym, jak i startupowym. Współtworzy raporty, prowadzi warsztaty. Life-learnerka, studiowała zarządzanie i marketing, kulturoznawstwo, pedagogiki alternatywne i dynamiki systemowe.